Veelgestelde vragen

Reserveren

Moet ik van tevoren reserveren?

Van tevoren reserveren is niet verplicht. Wanneer er plek is kunt u ook zonder reservering uw auto bij ons parkeren. Wij hebben echter een beperkt aantal parkeerplaatsen, het is daarom wel aan te bevelen om van tevoren te reserveren zodat u zeker bent van een parkeerplaats.

Kan ik meerdere auto's tegelijk reserveren ?

Het is mogelijk om voor meerdere auto’s tegelijk te reserveren. Bel ons en wij zullen de reservering voor u aanmaken en de bevestigingsmails versturen. Wilt u liever online reserveren vul dan in Extra Auto: “kenteken van de extra auto” bij de opmerkingen onderaan het reserveringsveld.

Ik weet mijn vluchttijden nog niet. Kan ik dan toch reserveren?

Als u nog niet over uw vluchtinformatie beschikt kunt u alsnog een reservering plaatsen. Wij zullen later contact met u opnemen over de verwachtte aankomst/vertrek tijd en passen dit aan in het systeem.

Hoeveel dagen kan ik maximaal reserveren?

Het maximaal aantal te reserveren dagen via de website is 30 dagen, mocht u voor een langere periode gebruik willen maken van onze diensten. Neem dan telefonisch contact op of mail ons op info@euro-flexoffice.nl

Hoe wijzig ik mijn reservering?

Verandert er iets in uw plannen of komt u met een andere auto dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen of stuur ons een mail met de gewenste wijziging.

●Wij rekenen geen kosten voor het wijzigen van uw reservering.
●U ontvangt ten allen tijden een bevestiging van de aangepast reservering.

Kan ik mijn reservering annuleren?

Voor €3,25 krijgt u de mogelijkheid om op elk moment (voor aankomst) uw reservering te annuleren.

Parkeren

Hoe ver is het lopen naar de Eindhoven Airport terminal?

Onze parkeerplekken zijn op 2 minuten loopafstand van de terminal.

Hoe kan ik uitrijden bij terugkomst?

Wanneer u kiest voor sleutelbehoud kunt u 24/7 direct uitrijden. Ons kenteken herkenning systeem opent automatisch voor u de slagboom. Bij valet parking rijden we de auto voor u voor op het door u gekozen tijdstip. Wij zijn aanwezig vanaf 05:00 tot één uur na de laatste vlucht op Eindhoven Airport.

Moet ik mijn sleutel afgeven?

Wanneer u kiest voor sleutelbehoud houdt u zelf uw sleutel bij. Bij valet parking bewaren wij voor u de sleutel.

Staat mijn auto veilig?

Uw auto staat veilig geparkeerd op een bewaakt terrein met slagboom. Ook bieden wij de optie om tegen meerprijs uw auto in een afgesloten overdekte garage te parkeren.

Moet ik mijn reserveringsvoucher meenemen bij aankomst?

U neemt uw reserveringsvoucher digitaal mee, het printen van de voucher is niet perse nodig.

Betalen

Wanneer moet ik betalen?

U kunt zowel bij aankomst als van tevoren online betalen.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

U kunt bij ons contant of met pin betalen bij aankomst. Als u online reserveert kunt u afrekenen via:

  • iDeal
  • Creditcard
  • Bankcontact
  • Belfius
  • Klarna

Overige

Kan ik mijn auto opladen?

Het is mogelijk om uw elektrische auto op te laden. U laadt de auto door gebruik van uw eigen laadpas. Wij rekenen hier geen extra handelingskosten voor.

Wat zijn jullie openingstijden?

Wij zijn geopend vanaf 05:00 tot één uur na de laatste vlucht op Eindhoven Airport. Uitrijden is (bij sleutelbehoud) 24/7 mogelijk.

Wat als ik eerder of later terugkom?

Het kan gebeuren dat er iets verandert in uw plannen en u eerder of later terug komt. U kunt uw verblijf verlengen/verkorten door contact met ons op te nemen, telefonisch of via info@euro-flexoffice.nl.Wij zullen uw wijzigingen kosteloos aanpassen in ons systeem.

Geen antwoord op uw vraag?

Stuur een mail met uw vraag naar
info@euro-flexoffice.nl

Vragen of reserveren?

Behalve online reserveren kunt u ook telefonisch of per mail boeken. Heeft u vragen? Wij zijn 24/7 telefonisch en per mail bereikbaar.

Bekijk beschikbaarheid

EURO PARKING BV

KvK: 52435237 // BTW: NL850443556B01